Total Pageviews

Saturday 23 January 2016

24 JAN 2015 1015

Bismillah..

Berapa kali aku tukar password pun aku tak tahu,
Sebelum ini aku terkekang dengan masa dan waktu kerja.
Tak menyempat nak menulis dan menulis..
Benak rasa sempit
Hati rasa padat.

Semenjak aku tukar kerja ni, 
Aku pada mulanya rasa depresi.
Mungkin sebab adaptasi aku belum meresap dalam diri.
Aku rindukan sahabat aku. Memanglah kadang aku terasa tetapi aku pun bukan sempurna..
Terasa pun mereka yang selalu ada di waktu aku susah..

Mungkin selepas aku beransur dari sana, 
Keadaan akan bertambah baik.
Perjalanan ini Allah cipta, aku hanya pengembara.
Jadi aku kena pilih jalan yang mana yang aku hendak, 
Sebab nanti aku akan menentukan destinasi aku.

BILA KU CAKAP AKU RINDU.. AKU SEMEMANGNYA SANGAT MERINDUI.

- harap lepas ni blog ini akan hidup-

Diluar terlakar pelangi RedhaNya
Disini masih mengharap 

No comments: