Total Pageviews

Saturday 24 September 2011

25-09-2011 HACKER


(Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan, Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki.

salamun alaik sahabat2..ahaha.
hai para hackers..(dengan nada geram)..ahaha




setelah ade hackers yang baik hati menggodam sistem dan merosakkan semua data FB, email dan paling yang aku xtahan blog aku..aku buat semula semuanya itu..
xpe..
mmg aku suka duk buat kerja 2x..ahhaa

die bagi hadiah besday untuk aku..after je 22 sept sume tanya...

:aik..br hbs besday trus wat FB bru:..ahaha

hampeh btul..

oh Allah..
serius aku sgt rsau tntg e mel aku..
sbb ada emel dr YB Ledang u program aku hjung bulan ni..
trpksalah aku mnjwb dpan En Isa kelmarin...
alhamdulillah dia faham..tp sedih trasa gak..sbb mcm kecewakan die..
AGAIN..THANKS HECKERS..EHHE..
LAU betul2 hackers yang berani..tnjuklah muka..nape perlu guna nama nick..
ahaha...

takpe..aku tau what goes around come around...
insyaallah...apa yang berlaku semua ketentuan-Nya..
xpe..lau aku jumpe incik hacker tu..aku akan belanja beliau makang..:)

serius..
hahaha..

aku nak wat page r kt FB..

(i hate Hackers)..ahaha

xyah buat..da mmg ade..
saje try2..da wujud rupenye..ngeh3..

hey you..you n you hackers..
saya tau awak2 ni pndai sgt3 dalam masuk sstem org..
menggodam sana sni..
bljaq tnggi2..
tp sivik xde..huhu..awak ni menyedihkan tau x..
masyaAllah..
malu skit pada Allah..
saya xkisah data sy di ambil..
tapi jgn amik hak org lain tanpa izin..
dah kire mncuri tau..
tau x hukumnya apa di sisi Allah..??

MENCURI ....

hukum Allah..: hudud..

hmm...bertaubatlah sblm terlambt..
smoga diri kalian dibersihkan dari sifat mengacau hak orang lain..
letakkan diri anda ditempat org tersebut..
apa prasaan kamu kamu dan kamu??
gembira sgt kah?
tersenyum sepanjang hari..?
atau ..

haha..takpe ana brsyukur..
kerana bak kata seseorang ni..

HIDUP ADALAH UNTUK BERSYUKUR..

:)

-----------------------------------------------------------

semalam sempat menyibukkan diri dengan pertandingan nasyid pesta konvo..
sebenarnya hanya mencuba nasib..
tk perlukan kemenangan untuk berdakwah..
cuba dahulu..redha..tawakkal..
semua nya dah tertulis..

aku bukan lah seorang Muslimah untuk menjadi baik..
aku hanya orang biasa yang cuba..untuk mejadi anak, sahabat dan insan yang baik..
walhal insan adalah seorang YANG PELUPA...:)

pusat kebudayaan dapat tempat semalam..
xpe..depa mmg hebat..
semalam dapat cd dpd saujana..ahaha
lagu patah hati- yang tgh berkumandang kat blog aku nihhh mmg paberet aku ..
sbb bg kata smngt...
:)

ada shbt PMUKM menyuarakan kesedihan yang pesta kali ni seakan2 disabotaj..
xperlu aku cite pnjg rasanya..
ye..aku fhm prasaan itu..
maka aku jwb..kalau kita nak ke arah baik..mmg rintangan tak putus..
tp kite xleh lah ptus asa..
kalahlah kita dgn org yang BAIK tu,
:)
xperlu melawan secara fizikal..
lawanlah melalui prasaan dan kawal perasaan..

kan..kan..kan..ehhe

eceh2..

ingat..

HIDUP UNTUK BERSYUKUR..
walau apa pun y jadik..:)

senyuman yang paling manis adalah bukan senyuman yang bibirnya pakai lipstick merah mnyala..ahahha

tp senyuman yang diberi ketika ujian melanda...

:)

WORDOFTHEDAY:HATE.HACKERS.MUCH

diluar terlakarnya pelangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya..

-bib hamba Allah-






No comments: