Tuesday, 11 October 2011

12-10-2011 TraCK 1.46AM

salamun alaik..
hahah..
ntah kenapa stiap kali aku stat menaip msti ade pkataan "hahahaha"..padahal aku xgelak pn masa ngadap lappy nii..ehhe (ok.tmasuk ni)

skang ni da lewat..aku br hbs basuh baju..(ggih x?.leh jd calon isteri x..?ahha)

paru2...still same..aku rasa serabut r geng..
banyak bnda dalam kpala aku skang..
diikutkan cite..malam kelmarin..
aku g surau Uo..
pas solat aku duk foyer dpan pjabat..
aku mngis sorang2..
:_((
jgn tnye knapa..
aku ni mmg xleh duk sorg..bnyk bnda aku akan pikiaq..
aku rasa aku xsempat nak buat apa2 pd ibu n kuarga aku..
aku rasa terkilan dengan adik angkat aku..
aku terkilan dengan shbt aku di luar..

waktu aku perlukan sokongan yang erat..
xde sape y ade di sisi aku..
aku malu nak bercerita..
kalau aku mrh skali pun..hnya airmata aku y kua..
apatah ag sedih..

orang kata lau ngs kita jd makin kuat..
insyaallah..tp aku cuba u jadi terus kuat..
tadi aku ter"buat" ssuatu pd sseorang..adakah sbb aku marah?
mngkn he deserves it..maafkan aku beb..~
aku bukan sorg wanita y baik..ptt lah Allah blas bertubi2 pd aku..:_)
alhamdulillah ya Allah..

aku penat sangat2..penat sangat3...
penat jaga hati manusia..tp skali pun depa xtry u jaga hati aku..
buka mminta..tp ckuplah skdr layan aku sbg manusia..xmintak pn layan sprti bidadari ke ape..
tu pn aku da ckup brsyukur..


BERKORBAN JANGAN SMPAI TERKORBAN..
ADAKAH HATI AKU TERJAGA..??

persoklan duk kacau benak fikiran aku non-stop..
shbt2 aku banyak gtau..

"bib..stop being nice to all human..ada masanya ko kene ade ruang sndri."

aku rasa serba salah..:_(

hny pada Dia aku brserah..

sedang aku buat entry ni..airmata aku xstop mengalir..:_((

ya Allah!!!!!!!!!!

aku sedih xsudah dibuat mcm boneka..even shbt sndri!

i feel homesick now..dlma tiga tahun aku paling mls nak balik umah..tp rini aku rasa  homesick sgt3!!!

aku sgt sedih tiap kali denga suara my princess aku..

denga sore mak..

ape gedik ntah aku nii tetbe rasa nak balik..:_((

is it normal for me as student and a daughter??
**pfft..wat the dengan aku nii!~*

ya Allah..aku hrp aku je y mngalami cmni..
xde insan y lain mnghdapi cmni..:))
aku tau rmai ag truk dpd aku..

YA allah..knapa batuk aku makin teruk??

:_(

*sorry guys for entry y sgt mmbosankan!~
anyway..  
NIKAN BLOG AKU..SO AKU LEH TULIS APE JE AKU NK KAN..AHAHHA

what hypocrite m i beb..
kejap ngis kejap gelak..ahhaa..

kecelaruan emosi tull..


DOA:

ya Allah..berikan aku keterangan hati..
jauhkan ku dri su'u zzan..
jauhkan ku dari sifat syaitan yang direjam.
bimbinglah aku kejalan-Mu..
jadikanlah aku seorang manusia, sahabat, anak dan insan yang solehah dan ikhlas membantu insa yang lain..
jauhkan diriku dari keterpaksaan..
berikanlah aku ketenangan dari-Mu..
ceriakanlah hatiku sebagaimana Kau ceriakan wajahku..
tanamkanlah diriku dengan kesabaran..
bajailah diriku dengan keikhlasan..
suburkanlah diriku dengan limpahan rezeki-Mu..
jauhkanlah ku dari rekahan syukur..
bersihkan aku dari darah kotor dari hati..
matikanlah perasaan putus asa aku..

bunga-bunga cinta-Mu terus akan ku jadikan taman dalam hidupku..
akan aku cuba menyiraminya dengan kelebihan yang kau berikan..
tanduskanlah sifat tamak dari diriku.!~

berikanlah suami yang soleh dan bimbing aku ke jalan-Mu!
supaya kejadian dalam keluarga aku tak berulang lagi..
tolong bantu aku kembalikan keyakinan pada kaum adam ya Allah~
maafkan aku..
bersihkanlah akhlak aku..akidah aku..dan keadaan aku..
 *sempat ag tuu..

- - - - - - - - - - - - - - - 

OK..
sok xde klas..ahha..
tp proposal tesis tgh setia mnnti aku derr..

WORDOFTHEDAY:SEDIH.DALAM.GEMBIRA

diluar terlakar pelangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya..

-bib slave of Allah-








No comments: