Total Pageviews

Wednesday 19 October 2011

20-10-2011 GELETEK~

SALAMUN ALAIK..


miaww..

hallo to my sweetie dweetie little cutie pie girly...
n special Hoi to pumpkin skinny guys..ahha..
(xyah ssh2 nak fhmkan...buang mse)..

again..m starting to post entry in this deary shy nite..
already 2.07 am..ok..now 2.08 am..ahha..
bosan lew..(ok2..aku xgne ew-ew)..ahah..

mlm td br hbs meeting dengan UPRS..serius kdg2 geram nak meeting dgn sume pmpuan..
meleret2..
td naik hot juge ak..
tp as pemimpin..aku xleh nak emo..
just cut it n full stop..
merepek2 ntah ceghite ape ntah..
huh...sabar bib..

then p preview kat fssk..
jmpe lah wana n then p mencekik dengan awan..wana..tqah dgn ijat..
seriusly my happy moment bila dpt lepak-ing dengan dorg..:)
trasa tnang ht aku..
:)

sbnrnye Allah sgt sygkan aku sbnrnya..
dia xpenah bg ak silap plih kwn/shbt..
indah sgt sbb dapat kenal depa.

(awan sengal ..y skang da jadi S/u Agong PMUKM..ok.stop kmbang hdung)..



(haip..my tqah)


ijat dan wana y bkal mlangsungkan pnikahan pd 10-12 ni..wee..kawen beb!~

ahhaa..
ALHAMDULILLAH~

even ms mkn kt nilai td sume nmpk hepi..
tp ak dpt rs dengan kuat satu kesayuan antra salah sorg shbt aku ni..
yes..aku tau dlm kejauhan mlm ni..shbt aku sdg mrindukan sseorg sbb tmpat tu ade kngan trhdp drinya..
hei shbt..aku taulah..sbb ak pn pernah rs ..ok..again..PERNAH..skang x..

insyaAllah..aku sgt berdoa u kau shbt..
spya kau dan dia akan brsatu dengan keredhaa-Nya..
kalau dia tertulis u kau dan sebaliknya..
kun fayakun!~

------------------------------------------------------
mak!~..kenal x, izat..die nk kawen da,!!~
mak aku: alhamdulillah...bile..
aku:..bla..bla..bla..

slepas 13 mnit...

mak: emm..ko bile ag??hbs sem ni ko xcari..mak akn carikan u ko..full stop.
bla..bla..bla..

(ok.serius gile time tu aku sgt..sgt..sgt...sgt marah dan tertekan..)
smpai skang...

dont force me mak..
:_(
i want to do something/two thing for u..

aku faham prasaan mak..
mak ade tanggungjwb u cari seseorg u anaknya..
so do i mak..
bukan carikan seseorg u maknya..(sengal).
tapi nak buat ssuatu u mak..banyak bnda..
nnti dah ade komitmen dah xleh..
takut klu dpt mcm abg ipar..:(

masya Allah~
nauzubillah..aku hrp dijauhkan,,,
serius..kepala aku ligat memikirkan bnda ni..
kalau aku xnak..aku sakitkan ht mak..
kalau nak..aku sakitkn dri sndri..
I HATE WHEN THIS SITUATION FALL ON ME!~

mak VS self

i try to cheat myself by doing anything which i can forget (hope so) bout this thingy..
but seems ..lagi jauh aku cbe lari..lagi kuat lak ia ngejar aku..
rmai mmber aku nak nikah hujung thun ni..aku rasa da dpt 3 jmputan da..
mngkn dsbbkan bad memories in fam make me like this..
:(


trngin nak kmbali pd bibah y lama..
yang leh prthankan hak sndri..
xcepat sakit..
xcepat pth smngt...
but kdg2 ske dengan habibah y bru ni..
serabut peghut wehhhh..
sbnrnye sgt  trtekan bile ditekan3~

ALLAHU AKBAR!


MUM...LOVE U DEEPLY..
GIVE ME A CHANCE..:(
PLEASE..
BEGGING U..


UNDERSTAND UR FEELING..
MISS U MUM..

WORDOFTHEDAY:KAWIN.MUM.ME

diluar terlakar pelangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya..

-bib slave of Allah-




No comments: