Friday, 11 November 2011

12-11-2011 1.28AM.. DESARU

SALAM..
 hai semua yang semakin indah di pandangan Allah~







aku br tiba hari ni di kampus..
setelah aku menjalani hari raya aidiladha ku di wad.. :')
mmg indah SANGAT kan..
dengan bau ubatnya,..suntikannye (y paling aku"syg"..)..dengan doktornye y hnsem..haha..xdelah..
mlm raya tu ak dpt rasakan keadaan aku y sgt bbza...
dpd pg smpai esok pg aku xdpt lelapkan mata sbb muntah non-stop..
kesian ibuku..sngt rsaukan keadaan aku y seolah-olah nazak menunggu nyawa dicabut bila-bila masa...
tidak dapat bernafas..mata merah...batuk..
ya Allah~!


"pehallah die ni..sllu sgt sakit ...nk cr phtian r tu"..


ayat ni dah byk aku denga..
mmg perit..tp xleh slhkan dorang yang berkata-kata hanya sebab ada satu lidah y tak bertulang..
mereka tak memahami aku..
dan ak tak mnghrpkan skucil pun simpati dpd sape2..
ade juge akan kate aku xjg kshtan..
trpulang r..
aku xmahu nak bertegang urat dgn sape2..
aku tahu keadaan aku..
psl tu aku lbh snggup bdim dri dan xgtau sape2...




bnyk bnda y spttnye aku buat trpksa aku tangguhkan hanya sbb ini..
tapi aku tahu...ksemua kesakitan yang aku alami ini adalah kafarah dosaku..
aku yakin pada Dia..
bahwasanya Dia takkan mmberikanku ujian kalau aku tidak mampu..
manakan Dia akan biarkan hamba-Nya kesakitan..


kesakitan fizikal ini tidaklah sedalam kesakitan dalam yang tercalar-balar dengan pelbagai liku..
mungkin juga sudah bernanah..
tatkala kedua-dua ni bergabung dalam deru yang drastik..
membatukan hati aku..
menyakitkan emosiku..
masyaAllah..


seringkali aku mencantas akar kesedihan..
namun tumbuh pula benih kesakitan..


itulah lingkungan hidup..
ada saja cubaan hdup..
seakan aku hilang..


kenapa tbe2 aku teringatkan semua kisah lama..
kenapa aku sangat rindukan arwah sekarang..
kenapa aku mendambakan satu keluarga yang lengkap...
aku tidak mahu menjadi seorang yang kufur ni'mat..
sesungguhnya ujian ini mematangkan ku..


ya allah..kadang aku tak mampu untuk semua ini..
(!~!)..



(lantaklah korg nak pk aku lemah ke ape..lau xbmnat...silakan touch n GO dpd site ni..xde sape yang merayu2 korang bc site ni..sekian).


wallahu a'alam..


TERIMA KASIH MAK..B SGT TERHUTANG BUDI...NYAWA PADA MAK..B INGIN BLS SUME  Y TRMAMPU DLM HIDUP NI BUAT MAK.. :'(..


------------------------------


perghh...berketak2 tgn aku xdpt berblogging..aha..mcm org ketagih dadah plak...:P
yelah..dah bese dengan beliau yang sgt comel ni...ehhe..
 banyak nak posting kt sni...
but seems that im still have to get some rest..
my heart beat doesn't feel normal..
:)
see ya,,,
sorry boring moring  end-try..


WORDOFTHEDAY:SICK.MISS.KETAGIH


diluar terlakarnya pelangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya..


-bib slave of Allah-


outoftopic:
terima kasih buat 18 november ye-

No comments: