Total Pageviews

Thursday 31 January 2013

31-01-2013 INTERVIEW DIRI



MUDAH KATA:

Sesiapa yang memudahkan urusan orang lain, Allah akan memudahkan urusannya di dunia dan akhirat pada waktu yang kita tak ketahui..

untuk SIAPA?

-huhu..tahun ni nak bagi adiah kat die yang nilah..bia mahal sikit..nanti besday aku leh die bagi yang lbh mahal-

- aku berjanji akan jadi laki/wanita soleh/ah utk mendapatkan wanita/ laki idaman aku tu-

COME ON!!!
NIAT sudah salah maaa...


kalau kita tak dapat yang kita niatkan tu, bukan ke nanti kite putus asa? 

daripada baik tibe2 dah xnak wat kebaikan sebab fed up kerana budi / usaha yang tak di balas..

ALTERNATIF?


letak tangan di dada, pejam mata..

'DEMI ALLAH, AKU MELAKUKAN PERKARA INI KERANA-MU'

'YA ALLAH, AKU MELAKUKAN INI UNTUK MENCAPAI REDHA-MU'

perbaharui niat..

perbaharui iman..

BIAR ALLAH YANG MEMBALASMU..
MUNGKIN GANJARANNYA BERLIPAT GANDA!! WOHA~

WORDOFTHEDAY:YAKIN.IQTIQAD.ISTIQAMAH

diluar terlakar pelangi kasih-Nya..
disini masih mengharap gerimis redha-Nya..

#mungkin berat sikit entry kali ni#

No comments: