Tuesday, 27 September 2011

28-09-2011 LEBUR




SALAM..
hai untuk gadis yang baik hati dan lelaki yang jarang baik hati juga..ahahah..
ok.prejudis disana.

rasa mcm nak menulis je tanpa henti SEBAB aku xtau knapa aku mcm ni..:)

tadi aku g pusanika a.k.a unit kebjikan pelajar..
knci pjbt dengan aku..
ada yang nk smbung kerjaa..
mmg bdn ak rasa agak penat..
aku cuba gagahkan juga...pastu lak budak pmpuan sorg je wat keje..
mcm xbahaya lak kan aku nak bio kan je..:)

then masa balik aku rs mcm ntah knapa sunyi sgt..
punyalah lambt aku jalan balik..
walhal xde org yang llu lalang kt blakang uo tu..
emm..
sempat menyinggahkan diri di gelanggang bola keranjang uo..
duduk kat situ sorang2 dan berfikir..
emm..kosong~~

fikir ag..
~kosonggg~ ''=_='',|||

nauzubillah~jauhkanlah aku dr sifat sunyi dan resah..

aku gerak trus ke surau..
br tenang ht aku..
aku xfaham ap yang sedang mengganggu aku skang ni..
adakah sbb aku tertekan atau ada bnda lain..

(seriusly m need to eat medicine..batuk smakin truk bukanlah ptanda baik bagiku.. "=_='||| )


kenapa mimpi pada subuh itu semakin menganggu aku..~
ya Allah..
aku tidak mahu..tergelincir dari layar hidupku..
jauhkanlah permainan syaitan dari hidupku..
cukuplah apa yang aku rasai..
andai kata Kau telah tuliskan sesuatu lembaran baru buatku..
aku redha..daN aku bersyukur..
Hidup Untuk Bersyukur..

jauhkanlah dariku..
:(


WORDOFTHEDAY:MEREPEK.MIMPI.RESAH




diluar terlakarnya pelangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya..


-bib hamba Allah-

No comments: