Total Pageviews

Thursday 29 September 2011

30-09-2011 2.38am POTTer..


salamun alaik..

hai to gadis yang comel macm saya...dan bye u guys sume..ahha
(guro je lah..takkan tu pn nak majuk derrr)..ahahha


*emm..wondering..y im using too much husband wife pic here*..ahha


aku skang brda dblik..
xmcm smlm..
berkubang kat blik UKP smpai 11.30am..
wahh..serius mata aku tahan gile kan..
stelkan urusan pnggkutan dan teknikal..
perghh..
mcm nak tercabut anak mata dengan kornea nihh..
sok trip aku lak p ledang...lau xsilap insyaallah jam 8pm sok..
sbb sok pg ade klas WM...
xleh skip lahkan..
ahaha..
sat g ade ag trip nak p KTSN..
jam 3am nni..
:)

TOO MUCH PEOPLE ASK ME..Y IM LIKE TO DO PROGRAM WHICH REALLY TIRED ME UP..
TOO CLISCHE QUESTION..BUT RANDOM ANSWERS WHICH I PREFER TO GIVE..

1- SATISFACTION= yang mana bukan sume org leh dapat..mksd ak kat sni adalah..kdg2 dlm 5 bnda yang kite wat stiap hr..hanya 1 bnda yang mmpu buat kita trsenyum lega dan puas..
tulah kepuasan dlm melakukan ssuatu..
kdg kala bnda tu sgt3 memenatkan kita..tapi akhirny ada satu prasaan nano dlm sudut 359 darjah dlm hati kita...(kire pling hjung lah)..
dan bukan smua org yang akan dpt...besenye akan dpt lau buat dgn ikhlas dan brsngguh2..
aku pn ade je prog lepas y rasa nak balik n seriusli aku xberkenan..:_(

2- PENGURUSAN MASA= ok.fine.ni bukan satu alasan y kukuh..tp banyak y aku blajaq pasai ni..buat prog tgh2 kelas dan dekat degan exam..ok sbnrnye jenis paling pantang org y bg alasan KELAS< EXAM< ASSIGNMENT dan bla..bla..bla...
guys..kamon lah...kite sume brda dlm thap y sama which is student kan..so..sume org ade ms 24jam..xde lebih yang kurang..
so..what wrong u just take 3 days in ur one year to do something where u can learn something/twothing informally..

3- TERTEKAN (ni u aku lah..tak tntu bg sume org)= ok..aku ni pernah je buat eksprimen..masa tahun 1 sem 1 dlu..aku gile bapak aktif kat kolej..skit2 pngrh protokol..mmg aku rs mcm xbalik umah lngsg dlm 6 bulan tu..tp aku dpt pointer yang ok..then aku try sem ii aku xinvolve kan diri dengan apa2 prog konon nak study lah kan..but from there..pointer aku jatuh mendadak..ok..nmpknye ak mmg kene study dlm tertekan..
(tp satu prasaan y mnarik tau tu)..:_)


ok lh..da ngntok..
slmt bertahajjud sume..(^_^,)/..
bai..
doakan ku punye prog sok berjaya isyaAllah~


WORDOFTHEDAY:PROG.LETIH.BAI

diluar terlakarnya gerimis redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya


-bib hamba Allah-



No comments: