Monday, 31 October 2011

01-11-2011 KAPAL SELAM.

salam..haip2 sume..:)

apa khabar anda di kala subuh yang bakal menyingsing dalam 2 jam lagi..ehhe

semoga diri anda semakin gembira ..ehhahha..

ada yang menjadi semakin comel mcm saye?ahhha..

pelbagai's respon ak dpt u post aku y lpas..kamon..
just entry lahh..sekadar renungan bersama...

kali ni nak ceghite pasal mcm mana nak pecah masuk umah jiran anda...

serius ni weh *sambil kerut dahi*..
'apa pasai sume talak mahu percaya..aiiiyaakk..

serius ni wehhh...

mcm ni..mudah je...mule2...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
jap ea...
..
..
..
..
..
err..
..
..
..
..
..
..
..
rr...sambung mnggu depan leh??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
ahhahaha!! gotcha!! ape daaaa..

aku cume nak cite psal kenapa wnita suke nangis..
msti ade yang ckp pmpuan ni lemah gilllerr... 
ade yang fikir perempuan ni saje nak carik phatian...
perempuan ni aset die skit2 nak ngade nak nangis..adakah ianya taktik godaan alaf baru??

heyyy!!! broo...ko hengat kaum hawa ni xde kroje suke2 mau nangis kaa?
ingat senang ka mau kuarkan airmata?
ingat best ke kuarkan tenaga menangis...

haaa..hambik  ni!




ketika wanita menangis, 
bukan bererti dia mengeluarkan senjata terampunya,
melainkan dia mengeluarkan senjata terakhirnya..

ketika wanita menangis,
bukan bererti dia tidak berusaha menahannya..
melainkan kerana pertahanannya sudah tidak mampu lagi membendung air mata..

ketika wanita menangis..
bukan kerana dia ingin terlihat lemah..
melainkan kerana dia tak sanggup berpura-pura kuat...

ketika wanita menangis..
bukan bererti dia ingin mencari perhatian,
melainkan kerana apa yang dia perhatikan telah mengabaikannya...



ketika wanita menangis.. 
bukan bererti dia mengharapkan belas kasihan..
melainkan kerana dia sedang mengasihani diri sendiri..

ketika wanita menangis..
bukan bererti dia ingin membuat sesuatu yang dia tangisi rasa bersalah..
melainkan kerana dia tidak tahu apa yang membuat keadaan jadi demikian..

ketika wanita menangis..
bukan bererti dia ingin memancing kepedulian semua orang terhadapnya..
melainkan justeru dia tahu, tidak akan ada orang yang peduli..

ketika wanita menangis..
jangan engkau menganggapnya wanita lemah ataupun tukang cari perhatian..
kerana engkau juga yang menyebabkan air mata itu mengalir di pipinya...



*tatkala ini airmata aku tidak berhenti mengalirkan airmata*..
* mengapa aku tidak tahu*
*apa yang berlaku tak perlu sebab..tapi semua yang berlaku ada hikmah*
*ya Allah..sembuhkanlah titisan airmata ini*

airmata ni sebenaqnya satu proses untuk mendapatkan kekuatan baru..
jangan jadikan airmata ni sebagai pe-neruk keadaan..
tingkatkan kekuatan anda k!!

*selepas kesat airmata dngan hingus yang meleleh*..ahha


xpe2..
tibe2 aku rasa mcm nak main bowling eventhough aku xbrpa mahir dan masih thp amatur..
sebab bile aku hayun je bola tu mcm aku lpaskan sume tekanan aku kat landasan tuu..
kadang2 aku mmg ratu longkang yang hebat!! ko mampu??ahhha
xdulik r..at least aku tolong bersihkan longkang2 bowling tuu..
*murninye niat aku*

hahahaha..sape mau main angkat lappy anda!!!!



WORDOFTHEDAY:AIRMATA.HINGUS.BOWLING.

diluar terlakarnya perlangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya..

-bib slave of Allah-

No comments: