Tuesday, 4 October 2011

05-10-201 BLOG RASMI 1.23AM

salam...

feewwitt to all my deary girl and so-so boys..

muahhaiiahha..jahatnye gua..
korg mst pelik napelah ak ni ske post tgh2 malam bute..
abih dah pagi smpai ptg klas..malam mst ade agenda lain..meeeting..meeeeeting dengan meeeeeeting..haa...
ni je lah masanya..
aku rasa blog nilah sahabat terdekat dengan aku..
:))

yes...xdinafikan..banyak shbt2 aku dah mula sbuk dengan study muddy...yup..al maqlumlah..
tesis..prposal...jmpa lecturer..library..bla..bla..mmg trpisah skit lah..

aku pasti akan rndukan beliau2  ni..


bbrapa hari ni xdapat nk ckp banyak..
batuk teruk..
aku xmnyempat nak g PK..
aku syak y sakit lama aku da smpai..
tp harapnye x lah..:))
tp lau da smpai nak wat cmna kang..ehhe

kemarin dah hbs prog ledang..
tadi post mortem..bg aku prog ni bjaya gak..
alhamdulillah..xdelah mslh besaq sngat pun..

emm...sok nak balik umah..
mak da duk panggil...dah sebulan xbalik sejak BMP ritu..
bukan sbb rndu sgt..ahaha..tapi nak kene beli brg u umah..
xde sape kat umah mau tlong mak..
kene lah balik jap..setelkan tu..:))
aku pn dah rndu sgt3 nak peluk adik dengan anakku (buah)..ahaha..

serius..ari2 kol nak denga sore depa..
rsa seronok..bukan se-ronok je...due tiga ronok pn ade gak..ehhe..



kenapa ye org yang pernah rapat dengan kita mnyakitkan hati kita..
adakah salah kita atau salah mreka..?
aku xmau cerita dari segi konteks yang haram seperti pakwe atau makwe..
mungkinkah dari segi perhubungan sahabat; kakak; adik; atau abang..
dulu cakap lain..sekarng cakap lain..
betullah sangat..hati manusia sangat mudah goyah dan berubah..
sedangkan cuaca pun bleh brubah dengan sekelip mata..
ini kan pula hati mansia yang bisa berubah bila2 masa sahaja..

cukuplah air mata yang aku alirkan untuk insan2 yang aku sayangi..
aku harap selepas ni aliran air mata ku adalah hanya untuk-Nya..

adik,
akak harap kamu faham..
jangan smpai kesakitan tu datang kembali pd kamu..
sebab Allah Maha Adil...
memang kecewa dengan sikap kamu..
tiada kata-kata yang mmpu ku ucapkan pdamu adik..
aku lebih rela tidak berjumpa denganmu berbanding aku alirkan air mata hadapanmu..
aku bukan lemah!~
aku takkan lemah...

tapi ingatlah..
kau akan faham satu hari nanti~

----------------------

haishhh!~
ni luahan prasaan lak..ahah..GEDIQQQQ!!!!!

saja nak mencapap kat sniii..
biaq p lah..blog aku..buweekk..ahaha...


WORDOFTHEDAY:PENAT.BALIK.KECEWA


diluar terlakarnya gerimis redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya..


-bib slave of Allah-



No comments: