Thursday, 6 October 2011

06-10-2011 NAJIB

haha (ntah mcm hape2 title tuh)..ahha

salamun alaik shbt2 sume..

hallow to my deary girls n hellow to boys ..:)

tgh baca blog org tadi aku tergeerak sat nak ber-entry gak..muahhahha..
rumate aku pnye pasai lani..die dok baca blog org aku pn terikut..ehhe..

sebenarnya ksihatan aku xmmbrangsangkan ..
yuppe..
again got same problem ..which is..tadaaa!~ BRONCHITIS beb..ahha


(y dibulatkan tu penuh dengan bakteria dengan dahak);(

aku da sedar bnda ni since aku buat gerak kerja prog ledang ag..
tapi mcm xteruk sgt...pastu masa kat prog tu aku rasa bmbang..mcm teruk gile..
ok.fine.balik je terus da teruk..ahah..
takziah beb..
rumate aku bawok p PK..kejadian klaka kat PK..

doktor (D); aku (A)

D: selamat pagi..
A: pagi dok..
D: sakit ape ye..
A: got continuesly cough ..since 2 week..
D: ok..bla..bla..bla..
(sambil amik teleskop...steteskop, letak kat badan)
......
lama gile kot..
D: err..mana denyutan jantung awak ni..saye tak dengar (smbil tekan sttetskop kat tlnga tu)..
A: err..xkan xdenga doktor..saye masih hidup ni..
D: hahaha..memang..but seriusly i cant spot ur heart beat..
A: *tahan gelak..
D; ok..maybe because ur lung full with bacteria and kahak..

ahaha..cara doktor tu nak denga sangat kalaka..hahha..aku xkan lupe..dahlah aku takleh nak gelak..
asal gelak/bercakap je batuk terus..

petang tadi mak datang...rsau aku xcehat.
yang paling aku rasa tersembuh..
my baby datang..mmmuuahh..mmmuah..
miss her soo much..rasa nak peluk xmau lepas..i give her dress which i buy in tangkak..
she really love that until she want to wear it even in her sleep..:))
siap kol aku ucap terima kasih..perghh...tersentuh dooo..:P

i love u my princess~love u soo much..love u..

skang aku belum sht ag..
still feel pain in my chest and lung..
suffering from pain..
(n_n)/

ya Allah..Kau berikan aku sakit untuk menebus dosaku...
kuatkanlah diri hamba ni..
:(

WORDOFTHEDAY:SAKIT.PRINCESS.DOSA

diluar terlakarnya pelangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya...

-bib, slave of ALLAH-

No comments: