Friday, 18 November 2011

18-11-2011 9.45pm KUALITATIF

SALAM..

HEY ger-lie and boy-yi..

ape di atas??(watzzup)..ahha..

so..ape rncngan rini??
rompak bank atau pecah rumah jiran?
emm..xchallenging langsung hang pa ni..tu je korang MAMPU??
*ayatrindukankaki*..

KAT SNI AKU NAK UCAPKAN SELAMAT HARI LAHIR BUAT FARIS..ADIKKU YANG MUNGKIN SUDAH LUPAKAN AKU..
MAAFKAN AKAK..
AKK HANYA MMPU BERDOA KESEJAHTERAANMU DLAM KEBAHAGIAANMU..

MUNGKIN ADA SESETNGAH BENDA MMBUATKAN FARIS MELUPAKAN AKAK ..
TAPI XMENGAPA..
ALLAH MAHA ADIL..
AKAK SNTIASA MENYAYANGI FARIS SPERTI DARAH DAGING SENDIRI..
(=_=,,)..

SLMT ULANG TAHUN YANG KE 21 FARIS..

ok.stop pasal adik.

--------------------------------------------------------

kite xsllu dapat apa yang kita nakkan..?
tapi..kite sllu dapat y terbek lm hidup sbnrnye..yang Allah sntiasa bg...
yang xpenah kite sedar..
kite hanya sbuk tanye KENAPA dan MENGAPA..
pernh kite terfikir x..
KENAPA KITA SIBUK BERTANYA KENAPA??

mana mungkin,,
sbb kta sbuk nakkan kbhagiaan yang kite nmpk dengan mata zahir dan kasar je,..
tp xpenah nampak hikmah dan kebaikan yang wujud dlm KETIDAK ADAAN tu..
aku pn sllu gak kdg2 tertnya..
kenapa aku yag sllu dberi keadaan sbgini dan sbgitu..
tp..
walhal Allah nak mberikan y terbaik u aku..
:)

alhamdulillah..
shbt2..bersyukurlah Allah msh blum dan tak mmatikan hati2 kita walapun sllu berbolak balik dek krana hati y lemah..
kerana kita msh mmpu trsenyum dengan kesshan dan dugaan yang die beri..sesungguhnya Allah menyayangi kita..

----------------------------------------------------------------

habibah begam is a sweet girl and very smart with everyone. She is very kind with me. she live in Malaysia. Habibah eats few food. So she is slim girl. habibah is very fun girl. She's advising everyone. She is always talking useful words. Everyone liked habibah. one month before , I cannot write in english. But now I can writting english. How I can write in english? because habibah's helped me. so I writing English. Today 19-06-2011 /Sunday. She is going to Malaysia. she stayed few days in India.
Habibah auntie, love u so much in my heart. dont forget me dear auntie.


regards,
M.salmaa.

*surat ni ku terima ms aku di perantauan kat India..
dia ni anak buah lah kirenye..anak sepupu aku..
umo 14 tahun..perempuan...rindu lak suasana kat sana..
aku sngguh xmnyangka die boleh mnulis sebaik ni..
hahaa..i miss feel kat sana..*

-------------------------------------

ya allah..hilangkanlah segala keserabutan yang masih brsarang dlm kepala ku ini...
senyuman penawar segalanya..
aku mohon..
:)
sesungguhnya HIDUP ADALAH UNTUK BERSYUKUR...




WOROFTHEDAY:BESDAY.SYUKUR.SURAT

diluar terlakarnya pelangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya..

-bib slave of Allah- 

5 comments:

rumet 2011/2012 said...

so suwwwiiiiitttt, nice weyyhh...

TINTA GERIMIS said...

see the leg r..ehhe..
toce2..:))...
suke die kumen ekk..

rumet 2011/2012 said...

ptut la... kamu ada kaki yg tough... kui kui kui..

TINTA GERIMIS said...

de y nak mkn kaki ni..ehhee...:))..

rumet 2011/2012 said...

dpt sup kaki pgi2nie pn sodaaapppp :p