Total Pageviews

Friday 30 December 2011

31-12-2011 10.21am gadis Puma

salam..
hai to myself.. ;)

pergh..sehari aku xbuka blog..ramainye hapdet blog dorang..ahaha..
al fi kulli ma'lum bahawasanya skang study week..rmai yang gne nak berblog hahh..toe's up to all!!

(boring asyik thumbs up jee kene hargai kaki gak kan..)

stress ak due tga empat lima enam tujuh...harini..
bukak mukabuku asyik nmpk posting psal ongbak rndu dgn tntg dhia..ntah hape2 lah..emo btul facebookers ni ekk..xde bnda len nak kngsi dengan sume..dpd 4hours ago smpai 2 minutes ago..sume sttus lbih kureng..

ade lak duk buat lwk b**** kate jgn masuk tndas kul 11.59pm pd arini sbb anda akan kuar pada tahun hdpan...watdehal..

*ok..yang ade tnda * tu adalah aku nak sebut B A G U S..ahha..aku xreti nak mncarut mcm korang..ahaha
:
:
:
:
:
wehh...aku serius beb..ko nmpk aku tgh gelak skang?? *muke brkerut*

aku ni asyik bukak mukabuku je..buka tu tak terhadap pn kat muka aku ni..
oh ye..lupe nota aku adelah slide dlm lappy..ahahah
*ok.xlawak.*
see..nk fhmkan korang pnye pasai aku dh lpe ap y aku nak gtau hangpa..ehhe


ade sape2 single kat sni??angkat kaki anda..upss..aku trangkat skali lak..
jgn ckp "single but not available leh x" dengan alasan aku nak kate "hahahaha"...

hey..dont be sad if u r STILL single..
actually its such a gooooooood news  for u..
wtpe nak sdih2..spttnye korang brbangga *dgn hdung kembang 3inci* ..
kenapa???
sebab ni!!! -------------> sori xde anak panah ke bwah..sila lihak bawah..:P

--> jimmmat.
# yelaaa..bile single kurang kua shopping ngan buayafren and gelifren kuranglah pengaliran wang korang..lau kua detin (haram) guna duit mak bapak korang mmg lah duit korang xkurang sbb its not ur money rite??so..lau single, lehlah gne duit tu u bnda len..belikan mak kasut ke..belikan ayah jam ke..kan dpt pahalaaa tu..belikan tu bf/gf dpt pa??habuk pun taraakk..lau suami/isteri len ok..ehhe

---> muviii
# ade yang jenis pasangan ni ske sgt tgk wayang..pantang tgk de muvi br kua..wpun cite tamil..dielah yang booking tket dlu..lau single korang nak g tgk muvi sorg2 sllu??xkaaaaan..hhehhe..lau nak ajak mmber g tgk wyang...xkan sllu ye dok ..ehhe..lagipun...lau kaple g tgk wayang korang tau ape kan jadi..jeng jeng jeng..bile ade due ade lah yang ketigaaaaaaa...*tanduk due*

----> kurang berat badan kot..
# ni bukan u sume lah kot..ini hnye applicable tuk org y ske kua mencekik je..mc d lah, kopitiam lah, secret recipe lah, kepci lh..malas nak sebut dah..byk sgt..lau aku sebut mamak mesti rmai yang :euwww, apeklas:..alaaa...depan bf/gf je dok kaver2..lau dah kwin, kaki naik atas kerusi macam phua chua kang mse makan..ahaha..

---> kurang pening kepala
# eeuuww..xyah ssah nak jg ht si die tu...nak kol ari2..nak bkepit 25jam..nak msej sampai pokaii..gaduh kene pujuklah hapelah..dei...asyik pujuk org je keje..ahhaha..byk lagi bnda leh pikir kan kan kan..


---> kurang msej
alaa..mcm xbese lak..SMS 25jam..nape aku ckp cmtu??sbb delah mmber aku cmtu..ahhaha..kalau leh nak g tandas nak msej..sms beribu setiap hr..mmg kredit u die sje...kayo maxis, celcom dan sewaktu dengannya..so..bile single kuranglah bnda2 cmni..so kuranglah topup..hp aku lehlah men campak2 je kan??*sape angguk aku bg die mkn tgn kiri ku*

---> leh usha2..
# haaa..part ni aku paling shuke ..ahaha..yelah..lau de gf/bf..lau pndang gender sebaliknye..mulelah 'oooo..gatal u ea..," smbil cubit peha..bajet manja lah tu..ahha..abih lau xgatal xdenye pilih ko mek/ abe oiii..kan ssah nak cuci mata ka..ehhe..lau single..haa..tgklah..cari yang ssuai..leh wat bni o suami..trus ikat dan nikah..ag bgus..knapa nak susah lau ada yang senang...xdelah kes ptus cnta byk sgt kat Msia ni,,haish..masyrakat...

----> kurang buat DOSA!!!
lau de butang like kat sni..aku like smpai lebam..ahha..dahlah couple tu mmg haram...pastu buat dosa ag..deii..janganlaaa..kemonlah..nak teruskan trus khwin je..:)..pandang suami/ isteri pun dpt pahala tau..kalau pndang buaya dgn geli dpt pe??ce cakap dgn aku..eee..jgn byk alasan..

konklusinya..*mcm essemen dah*..ahaha..

the best way is..dont couple..haha..nak terus je kahwin...sume leh wat..ahaha..
dhlah..aku tulis panjang bukan nak bace..sakit jr aku..
hiasi akhlak dengan peribadi yang baik..


WORDOFTHEDAY: ONGBAK.DHIA.WEEK

diluar terlakarnya pelangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya..


2 comments:

Anonymous said...

David: nicely written.. toe's up XD , part single terbaekk !!! :)

TINTA GERIMIS said...

(n_n),,errr...hehhe..just write wat m thinking..ehhe..syukran a lot!!!~