Wednesday, 21 December 2011

assalamualaikum wbt..


sengaja hari ni aku tulis benda ni..
aku xsangka kejadian macam tu jadi dalam rumahku..
dan tidak sangka orang yang terlibat dalam keluargaku akan melakukan sikap macam tu..


adik..
farid ada masalahka?
xnak bgtau akk ke?
kenapa farid sanggup buat mcm tu pd mak??
luluh hati akak bile mndengarnya..
kau sedar kau telah buat kesilapan dan meminta maaf pd mak..
tapi..
akak sedih sangat.:'(
apa lagi yang akak mampu buat farid..


"anak2 mak sume mngabaikan mak.."


ya Allah..mak..:'(


maafkan abi..
abi mungkin trlpas pandang...
andainya aku diberi keajaiban sekarang..
ingin ku terbang kesana dan peluk sirna dirimu..
ingin ku katakan bahawa abi akan cuba sedaya upaya pd mak..
mungkin adik xsngaja..:'(


farid..
maafkan aku..
akak xnak salahkan sesiapa dalam hal ini..
akak teringin nak tahu apa yang kamu rahsiakan dalam hati kamu selama ini..
sebab akak sentiasa dapat rasa bahawa ada yang xkena dengan emosi kamu...
akak xmmpunyai deria keenam yang bgitu kuat..
mak sgt sygkan kamu sbnrnye..
mak dah lburkan pelbagai bnda kpd kamu..


farid tahu x..
setiap kali akak balik umah tidur sebelah mak..
mak mesti gtau..


"nanti mak dah xde..kau y jg adik ek..adik ko tu xreti berdikari ag..masih manja  tu'


tahu x brape kali airmata aku gugur membasahi lamunan akk..terhadap farid?


begitu mak menyayangi farid..


Ya Allah..
teruskanlah bantu aku untk mengait hampara ini untuk kujadikan jalan ke akhirat-Mu..
bantulah orang sekeliling ku..sahabat2ku serta semua muslimin dan muslimat..
jauhkanlah benih putus asa dari jiwaku.
ringankanlah tanganku untuk terus menadah tangan untuk mengharap belas kasihan-Mu terhadap hamba-Mu yang cukup hina ini..
kepala aku berserabut tatkala ini..
alhamdulillah..Kau kurniakan penawar padaku..(sahabat2ku)..
penawar didunia yang ingin Kau panjangkan ke akhirrat jua..


maafkan aku ya Allah..ALLAH..ALLAH..ALLAH!!


WORDOFTHEDAY:EMOSI.TAK.STABIL


diluar terlakarnya pelangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya.


(=_=,,)

4 comments:

Anonymous said...

bee kuatkan semangat k...
bnykkn berdoa...
semoga dipermudahkan segalanya...

_zai@action kamen_
beam3

TINTA GERIMIS said...

insyaallah...shukran zai..:'(

b pn brhrap bgitu..
smoga slpas ni pelangi mula hadir dlm hdup b..

Anonymous said...

bee...be strong ok?

TINTA GERIMIS said...

shbt~shukran..insyaallah..bmbing shbt yang sring sedih ni..:'(