Total Pageviews

Saturday 4 February 2012

05-02-2012 2.38am Lawak Kampus

salam my cadbury sekalian..
ape..vochelle??oh jangan nak buat lawak disini..ni bukan lawak kampus online ok..


sok adalah majlis penutupan Taming sari..allah...
cuak giler aku...
bukan ape..takut ade kekeliruan...ade kekacauan yang berlaku..
yelah..event besar..takut ade ape2 kang buruk lak nama UKM..
allah..permudahkanlah urusanku..
sekarang ni kire mcm do or die r ni..ahaha'





petang tadi aku curi masa aku g lawat sorang sahabat kat hospital putrajaya..
Farhan Ismail..eksiden minggu lepas..
nsb bek UKM ni dekat dgn putrajaya tuh..
aku sgt excited dan eager to see him..
even xlama aku kenal die..but still my frend..
dalam 2minggu ni aku sangat merintih dalam hati utk pergi jenguk dia...xtahu kenapa..
alhamdulillah ...pada saat2 akhir ku nak balik ni Allah bagi aku peluang..


sampai je aku kat sana..
aku tengok paan tak sedarkan diri..ayahnya sedang dudukkan dia..
tapi dengar je suara kiteorg..die terus je  bukak mata walaupun xmampu..
SUBHANALLAH!!
bertakung airmata aku..kwn2 aku pun..aku cuba tahan supaya tak menangis depan member2 dan dia..
die dah mcm orang lain..
mata xmmpu nak buka, tak leh bcakap sebab rahangnye hancur dan baru sahaja dibedah..batuk yang teruk...ALLAH..


aku lambai pada dia..aku tak tahu die cam aku atau tak sebab kami pakai penutup mulut..
aku hanya mampu berselawat utknya dan baca Ya Latiif utknya seberapa kali yang banyak...
tapi sewaktu kami menadah tangan utknya..airmata aku mengalir tak berhenti..begitu juga yang mengetuai bacaan doa..(piee)
hati aku rasa sakit sangat..
i know he got other good buddies..
muhasabah aku seketika ketika melawat dia..
rasa bersyukur terhadap ni'mat yang Allah dah berikan..
n while im doing this entry, im crying..i dont want to wipe this tears..
i want to feel wat u facing paan.. :'( ...wajahnya masih terbayang depan mata aku ni..
berat mata memandang berat lagi bahu memikul..


walaupun die tak mampu..die tetap mengangkat tangannya utk mengaminkan bacaan doa..
Allah!~ berikanlah die kesembuhan..
Berikanlah semula cahaya keceriaan semula diwajahnya dan keluarganya..
muka ibu dan ayahnya sangat sedih tapi disembunyikan dengan senyuman..


paan memandang kami..senyum pun xleh..
tapi dari gayanya die sangat gembira dengan kedatangan kami..


alhamdulillah!~ Syafakillah!! Allah akan membalas perbuatan orang yang menjadikan kamu mcm tu paan..we miss u..we all missing u.. pendekar cicak!!!!! :'')) bangun dan panggillah  aku serikandi biawak!!
:')





---------------------------------------------------


susah ek bile de tanggungjawab ni..
sebelum nak comment ce tengok diri sendiri dulu..
jangan anggap diri dah sempurna..
look annoying when u say like u r the best n other people was useless..
u say one word bad things to other..others will thousand bad things about u..
yeah..i know, u will say  "do I care"?
yes..that's really shown who u r..
funny right?
laugh to ur self please..



YA Allah..i will do..SLOWLY but SURELY!!
bimbinglah hati ini Ya Dzal Jalalil wal Iqram~




WORDOFTHEDAY:PENING.PAAN.CERMIN

diluar terlakarnya pelangi redha-Nya..
disini masih mengharap gerimis kasih-Nya..






No comments: